* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!2009-01-09 14:41:26Jak podaje Janusz Palikot na swoim blogu palikot.blog.onet.pl już niedługo czekają nas srogie kary związane z nieprzestrzeganiem nowego prawa, które wysunął resort pracy. |
|
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning2008-05-28 14:19:25W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach. |
|
Jak zostać trenerem? Trener i jego zawód.2009-07-22 22:13:08Trenerem nazywa się osoby prowadzącą szkolenie, którego celem jest nie tyle przekazanie wiedzy, co trenowanie, doskonalenie odpowiednich umiejętności i zachowań, np. prowadzenie rozmowy sprzedażowej, publiczne przemawianie, czy też umiejętne planowanie czasu. Książka w sposób istotny wypełnia lukę w polskim piśmiennictwie w zakresie pomocy do szkolenia trenerów. Wśród jej odbiorców widziałabym osoby zajmujące się szkoleniem innych, jak również osoby planujące podjęcie tego typu działalności. Jestem przekonana, że lektura, a właściwie należy napisać praca z książką, skutecznie podniesie jakość ich pracy, a jak sądzę, także i życia. |
|
W warsztacie - ład i porządek2009-08-25 11:32:17Co ma wspólnego wielkoseryjna produkcja samochodów marki Toyota z warsztatem agregatów chłodniczych w Szwabii ? Bardzo wiele! Japoński producent samochodów jako pierwszy w branży automotive w latach 50 – tych przeniósł Kaizen, filozofię życia i pracy, do swojej fabryki i wykorzystał ją do optymalizacji swoich procesów produkcyjnych. Dzisiaj metody te są znane i stosowane na całym świecie. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia piekarz Gastronomiczne lista płac Krakow
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.